2009. május 7., csütörtök

érkezés

jön ágibági. nemcsak, hogy látogatóba (persze, nem pont engem látogat, de sebaj, óhatatlanul muszáj lesz rám is néznie néha közben), hanem hogy majd ha elüt minket az ógusztus, akkor ide is jön ő is a büdösbe. na, nem a parlamentbe, hanem ebbe a hidrokefál büdibe. úgy jön eleve, hogy lesz melója, így köll ezt csináni vaze. meghogy azért is jön, mert bandiéknak megszületett a gyerekük (fiú vagy lány? / mittudomén, ilyen részletekbe nem mentünk bele.) meg esztikóla szülinap is lesz én meg arra kellek, hogy cipekedjek, meg hogy megcsináljam a laptopot, mert állandóan kikapcsol, de nem mindig. rajtam nem múljon. én meg róka-hegyezek egyet akkor, sokakkal.
sikerült amúgy megmürnyentenem az okos linuxot is (illetve, csak a gnome-ot), egy frappáns húzással sikerült összebaszni a .dmrc-jogosultságokat és az istennek nem akartak visszaváltozni okossá, sőt, közben - jó idegesen már - rutinosan össze is kevertem két partíciót és elbasztam a másik linuxot is, ami a laptopon van. mindegy, az elsőt megcsináltam, sőt, szép friss is, a másikat meg addig irogatom át, amíg nem hajlandó elkezdeni működni. kár, hogy a "kedvenc" az, ami nem műkszik. talán még a héten összekapom. :)

Nincsenek megjegyzések: