2009. május 8., péntek

hétzáró, péntek

Ágibági sz@rik jelentkezni, pedig tegnapra is ígérte, azt mondjuk jól tette, mert a koncert, amire rá akartam beszélni, finoman szólva sem volt jó. Amit nem értek nagyon, mert az előző mocskosul jó volt, itt meg elvileg több számuk is volt már, mint anno. Ahhoz képest rövidebb és unalmasabb lett, ellenben sikerült pár kedves emberrel összefutni, ami bőven kárpótolt. Ma viszont nem jelentkezett, hát én sem fogok, nekem is van önérzetem szelfesztím meg minden (nem, nincs amúgy). Hirdetem néktek itt is, híveim, hogy megint elkezdtem írni, egészen jól startoltam, pláne ahhoz képest, hogy ezer éve nem. Persze, lehet, hogy csak én gondolom ezt. Ezúton is puszilom Szajkot, remélem, hamarosan személyesen is. (Majd csak a hó végén, tudom, jövő hét SakuraCon, rpg.hu-s tudósítok, hajrá.) Holnap meg Róka-hegy, mint említettem, eléggé várom. Ma nem tudom még, mi lesz, de nem félek a jövőtől. :)
-
Visszavonva, hívott.

Nincsenek megjegyzések: