2008. január 2., szerda

Címszavak karácsonytól

Film: Csillagpor, hát az valami zseniális. Hiába, Gaiman. Lusta linkelni. Big Fish. Majdnembőg, nagyon jó. Csapong. Azt álmodtam, hogy anyai nagyapám nem is halt meg, hanem csak elutazott és visszajött. Fiatalabb volt és nagyon energikus, jót beszélgettünk - kár, hogy nem emlékszem, mit. Pár álommal később ütött-kopott jobbkormányos fekete Ford Mustangom volt, azzal rodeóztam. Szilveszter nembulis, egyáltalán nem is baj, nekem jóérzéses, nagyot pihentünk. Tücsi jólvan, megvan, az obligát balhézást azért megejtettük a két ünnep között, én-e vagyok hibássa? Tegnap kapitány voltam, nem merek egyebet mondani, mint hogy magam nyugodtnak és mosolygósnak érezgettem magam. Tücsi is mosolygott, mintegy negyed óránként parancsba adtam, mint kapitány, remélem, anélkül is tette volna. A 28 héttel később kb ugyanolyan szar, mint az első rész, szóval az akinek tetszett, az bátran megnézheti. Viszont még mindig ugyanúgy aggódom, Indiana Jones kijut-e a kelepcékből és megszerzi-e a frigyládát, mint kamaszkoromban, pedig tudom, hogy kijut és megszerzi. Ma - elvileg - a Végzet temploma jön, ami szerintem a legszarabb, holnap Az utolsó kereszteslovag - üzenet: a negyedik részben nem lesz benne Sean Connery.
:(

Gyártottam előre hógolyókat, megyek az erkélyre a kurva burukkoló galambokat dobálni.
Mindenkinek vigyorgósan nagyszerű 2008-at, aki nyavalyogni mer, azt agyoncsapom.
Galambdobálok, aztán megyek írni.

Nincsenek megjegyzések: