2007. december 12., szerda

Breaking News

Tegnap este óta megvan az új kedvenc (elfér a régi kedvencek között), a Californication. Nos, itt a szónak jóval inkább a fornication oldaláról van szó (plusz a főhős néha nyávog, hogy milyen szar Kaliforniában), ennek megfelelően szerintem nekem azért kicsit jobban tetszik, mint Tücsinek, de hát ki tudhassa. Mindenesetre kiderül David Duchovnyról*, hogy tud ő, ha akar. Megnéztünk pár részt, én amellett kampányoltam, hogy szimpatikus figura és hogy ez végülis egy romantikus sorozat, szerintem nem győztem meg. (Nem Duchovnyt, Tücsit.) Mindenki nézzen Californicationt, mert jó meg amúgy is kötelező. Sokat agyaltam, milyen képet tegyek ide, aki nem jön rá ebből, mi a baj szegény Hankünkkel, annak vizsgálatra van szüksége. Egyszóval: nem zsengelelkű apácanövendékeknek forgatták le, de az én primitív humorérzékemnek tökéletes.

{Jelenet: Hank a kislánya anyjának (Karen, nem feleség) és annak pasijának a házában egy vacsorán. Kissé berúgva elmegy tépni egy nőcivel a hálószobába, majd khm... azt csinálják. Közben Karen (akinek a barátnője a fent említett csaj) megmutatja a házat másik barátnőjének. A jelenet kínosságát csak fokozza, hogy Hank egy méregdrága festményt kap le a falról, nemesebb szerveit takarandó, majd mindenféle egyéb fakszni nélkül le is hányja azt. A csaj az ágyon szintén okádik egyet, majd nagyon röhögnek. Oké, ez így leírva eléggé szarul hangzott, de valójában vicces, komolyan.}
Mondom, vicces... Akkoris...

* Ismeretterjesztés: Gyjúhovninak ejtendő. Valamelyik szláv nyelven pásztort jelent, asszem, de most nem nézek utána (ennek sem).

1 megjegyzés:

JClayton írta...

Nem pásztor, hanem "lélekkel teli", "lelkes" esetleg nagyon-nagyon átvitt értelemben szent ember :)