2007. december 7., péntek

Címszavak


El. El. Morog. Morog. Isz. Esz. El. Messze. SMS. Telefon. SMS. SMS. Méreg. Nemtud. Isz. Telefon. Isz. Paranoia. Isz. SMS. Telefon. Indul. Bolt. Haza. Kisközpont. Ki. Be. Ki. Be. Bor. Ki. Be. Ki. Be. Morog. Elalszik.
Bassza meg a Mikulás.
És még csak nem is nagyon haragszom, csak szomorozok.
---
Trend a lelke mindennek:
Eztet tessenek hallgatni. Aki nem hallgatja, azt úgy pofánrúgom, hogy elszáll.
A lagzinkon is ők fognak játszani, tessék hozzászokni.
A legkibaszottkurvajobb (vagy hogy ragzódik) idei album.

5 megjegyzés:

JClayton írta...

Én meg már agyonfárasztottam magam az "én aztán nem szavaztam rád" szókapcsolat gúglizásával. Mergenc, blog. Így egyszerűen beütni a keresőbe, aztán meg jól van :D

mergenc írta...

:) :) :)
bocs, haver, rég beszéltünk, elfelejtettem szólni.
my bad.

Unknown írta...

"Esz."
Peeersze.

mergenc írta...

bár tudnám, ez mit jelent :)

Unknown írta...

Hát hogy te olyat soha nem szoktál, hogy esz! Már ha épp isz.