2008. február 10., vasárnap

Ahun folytattya

A pizza fele még benne az hűtőben, szar filmek terén viszont iszonyú előrelépést tettem. Felsorolni is hosszú lenne, de meg fogom tenni. Na, nem most, mert egyszerűen nem emlékszem, utána kell nézni, napok óta csak fekszem meg filmet nézek, néha kicsit próbálok olvasni, de az nem nagyon sikerül. Annyiban (is) szar a dolog, hogy mára már azt mondtam magamnak, nagyon ideje fordítani (pláne, hogy valamiből a fogorvost is ki kellene fizetni, ugye), össze is raktam a kisközpontban a kellékeket, de egyelőre ahhoz nem érzem az erőt, hogy boltba elmásszak. Pedig cigim sincs, majd az odakerget. Valami miatt elkezdtem ezt írni, de elfelejtettem, ha eszembe jut, szólok.
- lehet, azt akartam írni, hogy minden tüsszentésnél (pedig van pár) kiszakadni tűnik fél állkapcsom
- lehet, azt akartam írni, hogy mikor lesz már végre tavasz...?
Lehet, nem tudom, mit akartam írni...

Nincsenek megjegyzések: