2008. február 10., vasárnap

Hős. Lett volna.

De egyszerűen nem bír dolgozni. Buktajelentés.
Nagy elánnal lezuhanyoztam, elrohantam boltba, közben betettem egy mosást, hazajöttem, kipakoltam, rendet raktam (közben azért letöltöttem kölcsönkértem egy Men At Work albumot* - dehogynem, ismeritek), kiteregettem, leültem és bámultam a képernyőt, a takonygócok szorgosan próbálkoztak valamiféle neurális kapcsolat kiépítésével a koponyámat kitöltő nyomokban előforduló egyéb anyaggal, vállakozásukat kudarcnak ítéltem, midőn háromnegyed óra alatt majdnem fél bekezdést sikerült lefordítani - szerintem azt sem túl jól -, úgyhogy inkább azzal foglalkozom, hogy a változatosság kedvéért a veséim fájnak.
Remélem, ez azt jelenti, hogy arra húzódik a nyavalya, szóval mondjuk legkésőbb holnap egyszerűen kihúgyozom.

* Mi a szent szar az a chunder?
---
Appendix:
Ha nem lennék olyan lusta, ugye...
A common Australian euphemism for vomit is chunder, as you undoubtedly know. - Undoubtedly a kurva anyád, amúgy kösz. (WordWide Words.) Mindig azt hittem, hogy a csandázás Chandrasekar * nevéből fejlődött idáig. (Ez persze nem igaz, de a csandalán** (meg a hányáson) kívül csak ő jutott eszembe eddig a szóról.)

<Átmentem népszerű tudomány-stílusba, lelövöm magam, pláne, hogy Tücsi is ezt akarja biztos. Lehet, hogy nem.>

* De a Chandrasekar-határról csak hallottatok? :)
Kb 1.44 naptömeg (ahol a standard naptömeg kb 1,989 x 1030 kg) meg ilyenek. Fekete lyukak és másszínű csillagok, blabla.






*Az meg amolyan megvetett, kasztonkívüli, sehonnani bitang ember az indiai (van így értelme ennek a szónak?) kasztrendszerben, de majd úgyis jön valami kasztológus-gumininnya, oszt megmondja, hogy nem, hanem, de a lényege ugyanaz lesz.

Nincsenek megjegyzések: