2008. február 21., csütörtök

Kincs, ami nincs

Na, minekutána nem nagyon hívtak, hogy hejj, dolgozzunk még, sokat, nosza*, a magánéleti szerencsétlenkedés mellett előkerült megint a disznófejű nagyúr kérdése, mostanra meglehetősen furcsa álruhában. Merthogy állítólag kapok vissza adót a munkanélkülimből**. Az ilyeneket amúgy sosem értettem, mi a fasznak kell akkor előtte elszedni? Na, mindegy, állítólag vagy ötvenet. Ha csak harminc lesz, már baromi jó, akkor hiszek én bürokratának-politikusnak... tudjuk. Meg ideje lenne befejezni az olyannyira gyűlölt fordítást. Meg szerintem az egyösszegben befizetett autóvezetésesség is most jönne vissza. Mindezek együtt egy izmos százast fiall(ná)nak.

Nem lehet azt, hogy én azt odaadom és mégis inkább valami rendszeres melóm lesz?
Faszkivan már, komolyan... :(

* Ápdét: most hívtak, hétfőn megyek dolgozni megint.
** Ápdét: naná, hogy nem abból, ötvenből csak nem adnak vissza ötvenet. Az előző melóhelyemről, ott nem kerestem azért nagyon rosszul.

Nincsenek megjegyzések: