2008. október 21., kedd

Darabokból összerakott poszt

Merthogy még nincs 23-a és töküres a hotel, gyakorlatilag most éppen semmi dolgom - ami lett volna, akár csak estére (16:45 van), azzal meglepő módon már végeztem, pedig nem vagyok egy nagy előredolgozó. Mondhatni: sőt. Viszont pontosan ezernégyszáztizenkét napja dolgozom zsinórban. Nem vicc. Megszámoltam: a hónapban egy olyan napom volt szabad, aminek 24 órájával bírtam. A tendencia az, hogy amikor reggel nyolcra érek haza, tökfáradtan, na, az a szabadnapom, rektálisan kontaktolhatom magamnak.
Szóval nem érek rá sosem, ez előhozta a Hegy meg a Mohamed problémakört, jönnek a szülők látogatóba, ami nagyon jó, csak takarítani nincs nagy kedvem, pedig eléggé ráférne a lakásra. Majd holnap dél körül, azzal tudok aludni is meg takarítani is. Ha már házimunka: Tücskös elfelejtett inget vasalni (na, ja, én meg nem szóltam), úgyhogy nekem kellett. Ez a vasalás dolog, na, ezt eddig csak kívülről láttam, de megalapozódott a vélekedésem: ez egy faszság. Amúgy nem ment olyan rosszul, mint gondoltam, bár 1., az elején inkább csak a ráncokat kontúroztam; 2., nem erőltettem olyan halálosan; gondolom, utóbbi miatt nem néz ki úgy, mint egy fiatal lánchegység.*
Most abbahagyom, mert mozog a világ, majd ápdételek, ha...
Amúgy meg egyre kurvajobb vagyok ebben, amit csinálok. :)
*Gyűrt hegyek: A hegyek többsége olyankor keletkezik, amikor a földkéreg lemezei összeütköznek, és a lemezhatárok mentén a kőzetek felgyűrődnek, majd megemelkednek. Ez a folyamat az ún. hegységképződés. A megemelkedett tájon aztán az erózió alakítja ki a csúcsokat és a völgyeket. Így alakultak ki pl. a Himalája, az Andok és az Alpok hegyvonulatai. - hu.wikipedia.org
Ápdét 1.: És eléggé eszegetek is, már ha van időm meg van mit, most fogok nekiállni a harmadik szendvicsnek két és fél óra itt-tartózkodás után; nem kell amúgy olyan komolyra gondolni, ezek ilyen szállodás barbizsömlék, hogy szarna sünt, aki kitalálta.** Tegnap keffirres napom volt, de csak kettőt találtam, csak annyit ettem. Ja, még valami az itteni konyháról - ahogy Kőhalmi Zoltán mondta volt (majdnem) egy hasonló józanságú jelenség kapcsán: ...a zöldborsó indokolatlan használata. Szóval, ha valami mellett nem látsz borsót, akkor az töltve van vele... - nála ez répa volt, én meg boldog lennék, ha cserélhetnék vele.
** Ilyenkor amúgy az éjszakás(ok) kajáját eszem, amit általában meghagy(nak), szóval valószínűleg én vagyok kis hazánk legjobban öltözött konyhamalaca.

Nincsenek megjegyzések: