2008. október 27., hétfő

A joghurt - király

Nem tudom, említettem-e már. Pedig az, sőt, amit nem gondoltam volna, a natúrjoghurt egyáltalán nem rossz. Igaz, nem is olyan jó, mint mondjuk a kefír vagy a soproni, de nem rossz; ízesített testvéreiből ma eddig egy epres és egy barackos csúszott le, de hamarosan megölöm a cseresznyéset is.
(Amúgy mi a rossebnek legyen színes, he? - Nem a joghurt, a blog.)
* Amúgy a barackosnak zavarbaejtően majonézszíne volt.
---
Megnéztem az Incredible Hulk-ot, ezt az újat, az edvárdnortonossat. Na, ez a film azt tudja felmutatni, hogy erőltetett és szar benne az Edvard Norton, gagyi és izzadtságszagú, amit Tim Roth művel, Liv Tyler meg kövér és bamba - szóval bizonyos szempontből vannak a filmben újítások. Ja, a cgi olyan, mintha nem is lenne, de hát ezek után az a legkevesebb. Meg az, hogy olyan portugált még nem hozott a világra anya, aki ilyen szépen mondaná, hogy "Obrigááádóóó..." - persze ezek aztán már rohadtul nem számítanak, le is állítom magam, mert minden fél percben eszembe jut valami fos a filmből.
---

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szavaztam, de amúgy csak mert nem volt olyan kocka, hogy "de ez így tök jó", úgyhogy a zenyimet oda számold. :)

mergenc írta...

:)
kösz
:csingcsung:

gab00ca írta...

én is szavaztam...de, ha nem akarod usse, hogy színes legyen (mer persze az én) akkor meg minek kérdezed :) / maradjon így...