2008. december 8., hétfő

Emberszámba megyek

Bizonyám. Merthogy folytatódik nem csak a lakásrend, de a fejrend és a szokások kialakítása is. Ma délelőtt felkeltem, köntös körítettem magam köré, feltettem egy kávét, s míg az kotyogott, lezuhanyoztam - flanellpizsamámat farmerre cseréltem, beágyaztam (!), pirítóst készítettem (mellé tojást, kalbászt, szalámit ettem), teát főztem, megborotválkoztam, elpakoltam a koszosost az asztalról, olvivabogyós kisdunsztosüvegbe kávét csomagoltam (óne cukor, óne tejszín, pedig van mindkettő, de majd jól kihűlve így durvább, kihűlni meg hamar kihűl úgyis*) magamnak a nagy napra, fogat mostam és azon méláztam, hogy ilyesformán kellene kezdeni a napot - amúgy normálissan.
Tücsi arra kért, ne emlékezzek meg róla a továbbiakban eme oldalakon, úgyhogy nem fogok.
Sok boldogságot Neki...
Nekem meg egy Asus Eee 901-et.
* Télleg, értem én a viccet, de nem lehetne valamit kezdeni ezzel a tetves szeles idővel? Délelőtt hosszan szemezgettem a jégeralsóval. Sőt, a muskátlikat is beszedtem. Igaz, a pincéig nem jutottak még el, de majd idővel, fontolva haladás, kedves felebarátaim.

Nincsenek megjegyzések: