2008. december 6., szombat

Nyünnyögés . uncsiposzt

Sikeresen kihagytam a tegnapi (vagy előtti, nem tudom, ezt hogy kell mondani) alvást* és ez nagyszerű dolognak bizonyult, bár nem volt egyszerű dolog. Olyan fél tíz - tízig húztam, aztán egy lendülettel aludtam tizenkét órát, ennyit a héten amúgy három nap alatt szoktam. Eddig a jó hír. (Majd még adagolok jó hírt azért.) Szóval, felkeltem (na, jó, csak az ágyban "keltem fel"), megnéztem az új nolanes Batman-t, amiben fekete lovag, azért csak most, mert mindenki folyamatosan arról pofázott, mennyire jó és azt szerettem volna, ha valóban jó, de a sok fecsely miatt már látatlanban rühelltem szegény filmet. Ami amúgy tényleg jó. Betmenesen elmentem zuhanyozni, gondoltam, de jó lesz (realizáltam, hogy tulajdonképpen utálom a linóleumot a fürdőben - nem sokkal később neki is álltam felszedni), rakosgattam egy kis rendet, hajat mostam, ilyes, aztán visszamentem, hogy nézek még egy kis Two And A Half Men-t, lásd alant, bekapcsoltam a laptopot, aki nem kapcsolódott be. Illetve, azt még igen, de oprendszert nem kaptam, kaptam ellenben egy Error 15 üzenetet, csak úgy, a semmiből, valami (én???) elkúrhatta a Grub-ot, most állhatok neki megcsinálni működő DVD-ROM és a Slax-pendrive nélkül**. De legalább takarítgattam, megfogadtam a fontolva haladást, akkor lépünk csak tovább, ha az addigiak biztosak - és a hálóban, kérem szépen, hetek óta csend-rend-fegyelem van. Néha kicsit elvadul, de nem nagyon tart ez tovább másfél napnál, szóval ezt fixnek ítéltem és nekiálltam a közbülsőnek. Haladok. És nem, nem felejtem el a virágokat sem meglocsolni.
A tegnapi hagymaleves koszosai azonban ott vannak, sőt, azt vettem észre, hogy a pirogikészítés egy-két kelléke is, mindenképpen a konyha a szűk keresztmetszet, bár mosogatok én, csak mindig akad olyasmi, amit nincs kedvem elmosni. :)
Nagyszerűen sokat dolgoztam/-om a héten és a következő héten is meglesz a hat nap óraszámban szóval igazán nincs sok időm komolyabban másra és ez jó is így. Tulajdonképpen szerintem annyira a laptop megjavításával sem fogok kapkodni, erőst visszafog ugyanis (ahogy eddig is, persze) az olvasásban, felfedezem a könyveket megint. Már alakul is a lista, van nálam könyv most is - oké, mindig van, ez tényleg nem olyan meglepő. Valóban nagyon unalmas lett ez a poszt (ellenben a többi....) :) - abba is hagyom.
Sziasztok.
* Merthogy ugye éjszakás voltam, de nappal sem pótoltam be. Ez a péntek.
** Nem, nem azért mondom, komolyan maradjon, nem kell (még).

Nincsenek megjegyzések: