2008. december 2., kedd

Hazaértem

És csak azt akarom mondani, hogy a nép busza reggelente tényleg valami hihhhetetlen élmény. Nagyon sokat gondolkodtam, milyen szag volt ma reggel, de nagy nehezen meglett: olyan, mint amilyen a fenyőfaárusok focicsapatának az öltözőjében lehet. Szúros izzadtságszag keverve frissen tört fenyőtüske illatával és iszonyú lábszaggal. Érdekesnek hangozhat, de nem az, sokkal inkább borzalmas. Amúgy egyetlen erős negyvenes nőből áradt, aki szemre magán hagyta a pongyolát, de lehet, hogy ez is ilyen divatizé. Másik amúgy, hogy tegnap elhagytam fél pár kesztyűmet, amit ma reggel hazafelé sikeresen megtaláltam, néha magam is körmömet rágom* eszméletlenül izgalmas életemen.
A Sárkánygyík című 2004-es csoda valóban szar film, de nagyon nem lehet rajta nevetni, inkább csak zokogni, a Two And A Half Menről majd még írok, mondtam - mondjuk azt is, hogy a Vén Hülye és kedves kedvese látogatásáról is -, elöljáróban annyit, hogy egy nap alatt letoltam a torkomon az első évadot. Még valamit akartam írni, de ébren vagyok huszonnégy órája, csoda, hogy a betűket meglelem.

* Muszáj, mert a normális körömcsipkedők közül egyiket sem találom, a szar, amit vettem, na, az meg eltört rendeltetésszerű használat közben: értsd körmöt vágtam vele.

Nincsenek megjegyzések: