2008. november 23., vasárnap

Downward spiral

Beszéltem a Honiakkal, kicsit le is lomboztak, szóval aktivitásom lenullult.
Ezt még befejezem, dobok egy zuhanyt, aztán pihenek, mert sokáig tart majd a meló.
Holnap folytatom.
:(
...
Hú, jobban el van baszarintva a kedvem, mint gondoltam.
...
Mint oly' gyakran ilyenkor - mindig -, elkezdett egyre sötétebbnek tűnni minden és már neki is álltam volna elkeseredni, de... de majd baszok én elkeseredni, hadd jöjjön a probléma, majd megoldom, amelyik nagyon makacskodik, azt meg felrúgom a picsába a Holdba. Még mit nem... Azok az idők már elmúltak, és bár sok szart megértem ebben a kecóban, sok jót is - és alapvetően szeretem. Nem tudom, hogy oldom meg, hogy megmaradjon, de megoldom. Szopok, baszok, gombot varrok, lenullázom az éltem, de nem hagyom annyiban. Uff, én szóltam.
...
Vagy keresek egy garzont*... :megalkuvó:
:)
* garret bleak, my ass :)
...
Nekiálltam utánaszámolni, hát, szart vág a kerék rendesen, de megoldom, csak egyelőre nem tudom, hogyan.
(Ja: nem tudjuk fizetni a törlesztőrészletet és el kellene adni a lakást, ha eddig nem derült volna ki, hát ez a nyavalyga tárgya.)

Nincsenek megjegyzések: