2008. november 13., csütörtök

És most vissza... (olyan lesz, mint egy tornaóra)

De nagyon más. :)

Ezek után senki nem fogja elhinni, hogy nem vagyok megmacskadva; persze, hogy meg vagyok macskadva, ha nem lennék, ember sem lennék (na, mondjuk az nem egy nagy dicsőség,de tudjuk, mire gondolok). Természetesen szomorú vagyok, ennyi, nem kell aggódni, céverzió, el fog múlni.
Addig is, Seress Rezső rulez, a Firefox meg sokkal bénábban kezeli a tabokat, mint az Epiphany.
-
Ápdét: (nagyon nem akartam már írni ide, pláne most, de) elkövettem azt a hibát, hogy filmrészlettel együtt meghallgattam-néztem a Szomorú vasárnapot (Seress, ugye, rulez*) . Utána megnéztem az Üllői Úti Fucktól az Esküvőt is, jól vagyok. :)

* Amúgy azt akartam, hogy "csak inni inni, senkinek se' hinni..."

Nincsenek megjegyzések: