2008. november 11., kedd

Na, kipróbáltam

... ezt a vasalás-dolgot is. Nem olyan nagy kunszt, mint gondoltam, bár szemre könnyen vasalható inget próbáltam kiszúrni és valószínűleg beválasztottam, ki is vasaltam, hipp-hopp. Szerintem fasza, aki szerint meg nem, az dögöljön meg. Nade: azért csak vissza kellene menni a történelemben meglelni azt a faszit (tuti, hogy faszi volt, nő nem lehet ilyen aljas*) aki kitalálta ezt a faszságot. Csak egy időgépet és egy szívlapátot... olyan nagy kérés ez? A vasalásnál létidegenebb dolog kevés van, talán csak a szója. Micsoda egy baromság már ez? Atyám szavaival élve: kértem én ezt?!
Öreg vagyok és fáradt, igenis pocsékba ment az az öt perc. (És még mennyi fog, előre rühellem.)
Ja, ha valaki tudja, mi ez a vízspriccentőmánia, az szóljon, én kurvára nem találtam semmit a vasalón, ami vizet spriccentett volna, pedig azt reméltem, hogy az majd okoz némi gyermeki örömet.

* Habár...
-

Nincsenek megjegyzések: